Transport si retur

 

  •   Termen de livrare in tara:
Livrare: Curier Rapid “Cargus
Termen de livrare : 48 de ore de la confirmarea telefonica;
Cost transport: 14,04 lei oriunde pe teritoriul romaniei;
Toate comenzile, indiferent de modul in care au fost transmise, vor fi validate telefonic de catre operatorii nostri. Comenzile ce nu vor putea fi validate NU vor fi onorate.

Din cauza conditiilor meteorologice nefavorabile, poate fi posibila intarzierea livrarilor catre anumite destinatii.
In cazul in care nu ajunge pachetul in timp util va rugam sa contactati firma de curierat “Cargus”.
 
Nr Tel. pentru Bucuresti: 021 9330
Nr Tel. pentru provincie: 021 9282  
E-mail: contact@cargus.ro  contact@urgentcargus.ro
 
  Cargus curier

Comanda se achita ramburs la primirea coletului;
Nu acceptam plati cu cardul deoarece 90% din clienti schimba articolele din comanda;
Produsele vor fi insotite de documente aferente/ comanda online;
Numarul coletului il veti primi printr-un email generat automat in momentul expedierii coletului din atelier. 
 
  •   Termen de livrare in afara tarii:
Produsele pot fi trimise prin:
 
Posta Romana colet prioritar
-Termen de livrare : 10-15 zile lucratoare in functie de destinatie , de la procesarea banilor in cont;
-Costuri de transport: 70 lei (cu TVA) colet intre 0-10 kg.
 
Posta EMS
-Termen de livrare : 5-6 zile lucratoare in functie de destinatie , de la procesarea banilor in cont;
-Costuri de transport: 130 lei (cu TVA) colet intre 0g -1kg.
 
Comenzile vor fi validate prin e-mail.
Comanda se achita integral in avans prin transfer bancar sau Ordin de Plata (OP) dupa care se trimite confirmarea de plata prin e-mail
la una dintre adresele atelierului de la "contact”.
Produsele vor fi insotite de documente aferente/ comanda online.
Numarul coletului il veti primi pe email;

 
Pentru a plasa o comanda sunt necesari urmatorii pasi:

-Autentificarea/ crearea unui cont pe Crystal-Fashion.ro
-Adaugarea unui produs in cos (cantitatea dorita/ posibilitate de modificare sau stergere ulterioara)
-SPRE FINALIZAREA COMENZII se specifica detalii de livrare
-PLASARE COMANDA.

 Dupa lansarea comenzii va vom contacta telefonic:
Toate comenzile, indiferent de modul in care au fost transmise, vor fi validate telefonic de catre operatorii nostri. Comenzile ce nu vor putea fi validate NU vor fi onorate.
Rugam sa cereti informatii la relatii clienti. Avem o gama foarte larga de sisteme de prindere, recomandam solutia potrivia in functie de caz. 
Se va stabili data livrarii, intre 1 si 4 zile lucratoare.

 GARANTIA  PRODUSELOR
Bijuteriile se livreaza in cutiuta branduita, alaturi de certificatul de garantie (sub buretele negru) si “Tag-ul“ de licenta Swarovski.
Fiecare TAG cu holograma are un cod unic de verificare de 16 cifre, care poate fi gasit pe partea din fata a etichetei :Verifica autenticitatea cristalelor aici: http://crystals.swarovski.com/brand/swarovski-seal/Swarovski_Seal.en.php
Crystal-Fashion® ofera 6 luni de garantie pentru toate tipurile de asamblaje (lipituri, suduri, placari, asamblaje si constructii pe ciment sau silicon) 
dar NU si pt cristale sparte, ciobite etc.
Va oferim servicii de reparatia bijuteriilor cu cristale sparte cu achitarea contravalorii cristalului fara manopera sau alte costuri in plus.
Costurile de transport pentru reparatii se vor face pe cheltuiala clientului.

Toate produsele Crystal-Fashion®  sunt supuse unui proces manual de verificare calitativa in momentul receptionarii produselor din productie. In urma acestui proces eventualele produse cu defecte de fabricatie sunt eliminate inainte ca acestea sa ajunga la clientii nostri. Din acest motiv defectele de fabricatie la produsele livrate de Crystal-Fashion® sunt extrem de rare.
 
CERTIFICATELE DE GARANTIE VALIDE in ultimele 6 luni:

 

 

Informatii despre returnari

Produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 2 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). NU se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
 Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
 

 Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

 A. Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

 B. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 C. Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus A, B, C (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

RETURNARE REPARATII LA ATELIER (cu livrare la destinatie):
 -Prin curierat rapid
 -Prin PrioriPost (livrare la destinatie valabila doar pt plicuri, nu si colete!)

Sfaturi utile:
Bijuteriile nu trebuie expuse niciodata la soare foarte puternic pe perioada indelungata;
Cremele, apa sarata, parfumurile, alcoolul cat si orice alt tip de detergent abraziv au un efect negativ asupra bijuteriilor;
Bijuteriile sunt produse fragile si este foarte important cum le pastram pentru ca acestea sa nu se murdareasca sau sa se deterioreze. Pentru aceasta recomandam pastrarea acestora in cutia/ambalajul original chiar si intr-o pungulita sigilata ermetic care inchide perfect, nelasand sa patrunda aerul, aburii sau gazele. Acestea duc la oxidarea in exces a produsului!

Va stam la dispozitie pentru orice intrebare si vom face tot ce este posibil pentru ca dumneavoastra sa fiti multumiti de produsele comandate!
Va multumim pentru intelegere si va uram spor la cumparaturi!

Echipa Logo